Czyli, czy warto przygotować się do sprzedaży nieruchomości mieszkaniowej.

My jesteśmy przekonani, że TAK. Dlaczego ? Poznaj niektóre historie naszych sprzedanych domów i mieszkań i sam zobacz różnicę.

Dom w Jaworzu, był pierwszym domem, który sprzedaliśmy.

Właściciele nie tylko sami mieli zamieszczone ogłoszenie, oferta była dostępna jeszcze w 2 innych biurach nieruchomości. Bezskuteczna sprzedaż trwała 6 miesięcy, po czym udało nam się namówić zbywców do współpracy.

Home Staging – czyli przygotowanie nieruchomości do sprzedaży, nie był taki popularny jak dzisiaj. Mimo, to my wiedzieliśmy, co należy zrobić.

Sami zainwestowaliśmy w farby i w ciągu 3 dni odmalowaliśmy dom, wynieśliśmy stare meble do garażu i przykryliśmy folią. Następnie przygotowaliśmy profesjonalną ofertę.

Ogłoszenie zamieściliśmy w piątek. W poniedziałek podpisywaliśmy umowę przedwstępną, a cena transakcyjna była wyższa od ofertowej. Zadowolenie byłych właścicieli sięgało zenitu.

Kolejną metamorfozę przeszło mieszkanie w Bielsku – Białej. Pierwsze spotkanie z byłymi już właścicielami odbyło się w „kolorowym mieszkaniu”. Borykali się ze sprzedażą od kilkunastu miesięcy. I mimo, nie wygórowanej ceny, nie mogli znaleźć nabywcy, a ich potrzeba zmiany mieszkania na większe dawała się we znaki. Dokładnie pamiętamy pytanie właścicielki – „A co wy możecie zrobić, czego nie mogę zrobić sama, albo inne agencje ?” – widząc frustrację i zniechęcenie właścicielki odpowiedzieliśmy – „Odsuniemy Panią od sprzedaży” –

W brew pozorom stres i emocje towarzyszące właścicielom w czasie sprzedaży ich domów, czy mieszkań, często wydłużają i znacznie zaniżają poziom całego procesu sprzedaży, co w ostateczności prowadzi do drastycznie niskich cen transakcyjnych. Wyjaśniając mechanizmy sprzedaży, nie małe emocje Kupujących i jak ważne jest jak prezentuje się nieruchomość, zdobyliśmy zaufanie właścicieli i po pierwszej konsultacji przygotowali mieszkanie do sprzedaży. Efekt był niesamowity i skutkował szybką sprzedażą.

Pierwsze wrażenie jakie wywołuje nieruchomość decyduje o jej popularności oraz prawdopodobieństwie zyskownej sprzedaży. Zdjęcia stanowią wizytówkę obiektu, a co za tym idzie przyciągają potencjalnych klientów lub odwrotnie, zniechęcają. Ważne jest zadbanie o odpowiednia scenografię i profesjonalną sesje zdjęciową, która wyeksponuje największe atuty nieruchomości. Zobacz jeszcze kilka innych przykładów.

Chcesz sprzedać swój dom lub mieszkanie? Nie wiesz od czego zacząć? Zaproś nas na bezpłatną konsultację i poznaj NASZ MODEL SPRZEDAŻY.

 
Autor: Magda Górnicka