W jaki sposób należy prowadzić promocję tak wymagającej nieruchomości?

Promocja luksusowego domu zawsze stanowi wyzwanie dla agenta. Nie chodzi tylko o wymagających właścicieli, ale przede wszystkim docelową grupę odbiorców, która niestety nie jest zbyt liczna.

Idealnie przedstawiony dom wprawia w zachwyt już od pierwszych chwil, kiedy oferta zostanie wprowadzona na rynek. Wyróżnia się doskonałymi zdjęciami, które na nowo odkrywają piękno wnętrz i wyjątkową wizję właścicieli oraz nowoczesnymi narzędziami użytymi podczas promocji. Dobrze skonstruowana oferta przedstawia rzetelnie całą nieruchomość, łącznie z ogrodem, a nawet widokiem na okolicę. Dodatkowo zaskakuje kreatywnością oraz rozpościera przed kupującymi wizję domu idealnie skrojonego na ich potrzeby.

Promocja drogiego, eleganckiego, czy luksusowego domu musi być profesjonalna. Bez tego oferta nie ma szans. Wyobraźcie sobie piękny komplet biżuterii bez eleganckiego opakowania. Wszystko musi do siebie pasować.
Piękny dom powinien mieć piękną oprawę.

Przygotowując nieruchomość do promocji, trzeba podjąć wiele działań, które w efekcie pomogą uzyskać wnętrze jakiego oczekują kupujący. Często te działania ograniczają się do usunięcia osobistych przedmiotów, czy niepasujących dodatków. Jednakże zdarza się, że trzeba podjąć czynności zdecydowanie wykraczające poza ogólnie przyjęte stereotypy działania agenta nieruchomości. Mam tu na myśli między innymi przemeblowanie czy zmianę kolorów ścian.

Aktywna promocja oferty wymaga stworzenia profesjonalnych materiałów. Podstawą jest sesja zdjęciowa, do której często dochodzi wirtualna wycieczka, zdjęcia z drona, a nawet film prezentujący nieruchomość. Te cztery podstawowe elementy stanowią bazę do efektywnej sprzedaży luksusowego domu.

Autor: Dorota Grzegolec